jag ser det regnar..

Och så var solen återigen försvunnen. Riktigt skitväder har vi blivit bjudna på idag och framförallt nu under kvällen då man har sina ända lediga stackars  timmar. Klev som sagt upp omänsligt tidigt imorse (enligt mig) för att hinna packa och fixa och ta mig till bussen i tid. TUR för mig att jag har världens snällaste hund som så lydigt hakar på och verkligen inte gör något väsen av sig. Där låg han i bussen, min 49kg bjässe och bara vred på huvudet då han kollade upp mot mig, precis som han tänkte "matte vart är vi påväg nudå" snacka om att det blir en del far och fläng just nu, nog för att han inte verkar ta skada av det som tur är. Kom iallfall till jobbet i tid trots att jag skulle hinna hem före och lämna allt, väl på jobbet så gick timmarna verkligen saktare än aldrig förr och jag var sååå less. Nu är jag iallafall hemkommen från en LÅNG promenad på ca 2,5h med camilla och hundarna. Känns förträffligt och nu ska jag ta och sova gott.


såhär glad blir man då de blir soligt och varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0