kanske världens bästa

Vilken kanonvalborgs vi fick!! Lite nu såhär i efterhand kom det men vad gör väl det. Kvällen blev minst sagt lyckad och jag tror faktiskt varenda kotte som var där kände sig nöjd med kvällen som blev! Jag själv åkte på en förbannat jobbig förkylning och har haft så galet ont i halsen. Börjar väl gå mot bättringsvägarna nu men var tvungen att fara hem från jobbet pga att jag kände mig så fruktansvärt yr och snurrig i skallen. Blev iallfall 8 timmar på jobbet tackvare att vi hade inventering imorse så jag började med ottan.
Blev även en kort tripp till umeå vilket resulterade i god mat, mys och fix med alla papper till Eros.

Här bjuder vi på lite bilder.






Kommentarer
Postat av: elon

Love love love it!!!

2010-05-04 @ 09:53:47
URL: http://elinlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0