men igelkottar är tydligen goda. VARNING FÖR KÄNSLIGA.

Ledighet idag och allt möjligt tycks kunna hända precis idag. Det började bra då vi var på promenad imorse och påväg till kyrkan,plötsligt då jag vänder mig bort så är Eros borta och jag hör hur det låter inne i en buske. Det dröjer någon sekund efter jag ropat på honom sedan kommer han glad i hågen mot oss, precis som han passerar mig känner jag VÄRLDENS lukt efter honom OCH jag ser hur det typ är rött i pälsen på honom. JAHAPP, vad i satan har han nu käkat för något (är det inte pinnar är det något annat.) Motvilligt går jag tillbaka till busken där han roat sig för att titta efter vad tusan det var för något (var vid det här tillfället livrädd att det typ skulle vara en katt eller något han hade käkat på) Väl framme vid busken tittar jag in och ser hur en DÖD igelkotte ligger där helt flådd. OKEJ min hund har alltså hittat en gammal igelkotte och tyckte att det passade bra att lukta lite på den och möjligtvis ta sig en smakbit. Kan lova att han var rätt billig vid det tillfället och vi fick helt enkelt vända om hem igen för att duscha och använda 1 liter schampoo för att få lukten att försvinna.

(här hade ni kanske velat ha en bild men kan lova att jag gör er er en tjänst genom att inte publicera den, såg varken barnvänligt ut eller det minsta trevligt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0