så sant så

Godafton lovers.
jag är äntligen påväg tillbaka till ett friskare välmående och det känns förträffligt, ibland kanske det är nödvändigt att bli lite lagomt sjuk för att uppskatta de dagar man faktiskt är frisk och mår bra. Nu är det väl förvisso inte så att jag har legat i värsta livshotande sjukdomen och det är jag såklart tacksam för men det är ändå sjukt jobbigt och påfrestande att må dåligt och inte känna sig kry.

Hittade även denna goding och känner väldigt mycket för att ha någonting i åtminstonde den färgen i sommar då man fått lite färg och grejer. vore kalasbraa. 



Kommentarer
Postat av: felicia

hej. det är felicia från nordmaling.vi som hadde Eros. Jätte fin blogg :) Här så kan jag se han iallafall...

Hälsa Eros♥

Kram Felicia

2010-05-06 @ 19:27:37
URL: http://mittlillajag.blogg.se/
Postat av: emelie

men hej Felicia! Fantastiskt kul att du hittade hit! Får vara duktig på att lägga ut lite bilder på Eros nu och då så att ni får en skymt av guldklimpen!

2010-05-06 @ 22:46:49
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0